diumenge, 20 de setembre del 2009

com fer un armari a cost ZERO (increïble però cert!)

Què fer quan no vols gastar en armaris, escritoris, cadires...tot el que cal per viure bé durant només un anyet a São Paulo o qualsevol lloc del món? Seguiu llegint...
INGREDIENTS:
-dos taulells (d'un armari vell, de qualsevol tipus de fusta, de qualsevol lloc...)
-una barra d'escombra (també reciclada)
-caixes maques de fruita del mercat (i molt de morro per demenar-les de gratis!)
-una horeta de la nostra atrefagada vida
-martell i claus
I aquest és el resultat!
No només és un armari, sinó que a més fa de paret per a amargar-me una mica dels intrusos que entren a l'habitació sense trucar a la porta...


Aquí venen les camisetes:
Aquí les sabates (veieu que vaig endur-me unes espardenyes de Catalunya...?):
Aquí totes les robes que calgui penjar...
I tant per tant, amb 3 caixes de plàstic (també regalades dels venedors del mercat) i un parell de taulons d'un armari vell, he fet l'escritori i la tauleta de nit.
Visca el ZERO CONSUMISME! :)
Aquest d'aquí és el meu llit. I el de la dreta és el de convidats!
El de la Miriam està darrera la fotògrafa, a l'entrada...
Beijos!

5 comentaris:

  1. Ha quedat molt xulo!

    Però si algun dia em decideixo a tenir una casa i em fas d'arquitecte, res de parets ni inflar el pressupost... Et diré: tranquila, ja passo pel mercat... jeje

    Petons!

    ResponElimina
  2. impresionant...

    al meu parer està entre les cinc millors obres d'arquitectura d'aquest any!!!

    uaaa... he de pressionar a la sílvia perquè faci coses així...

    petons a les dues

    josep

    ResponElimina
  3. estem orgullosos de lo bé que deixes el país

    ResponElimina
  4. Em mola molt el mural !! tb l'has fet tu??

    xell

    ResponElimina
  5. doncs no! això ho va fer un altra artista de la casa... :)

    petons!

    ResponElimina