diumenge, 20 de setembre del 2009

Els petits plaers de la vida...

La meva gran pregunta és... això podria existir a l'Escola d'Arquitectura de Barcelona?
Molt em temo que no...


No hi ha res millor que sortir de classe, baixar la rampa de l'universitat per...per anar al lavabo, a trobar algun company, a fer fotocòpies... i trobar-te amb aquesta meravella d'invent: "a mesa". És una sèrie de taules plenes de caramels, xiclets, dolços, pastissos, pans de pessic... tot el que us pogueu imaginar! Cada cosa té un preu i una capseta, i tu agafes el que més t'agrada i deixes els diners a la caixa. no hi ha ningú vigilant! I ningú roba!!! Els estudiants ho porten al matí i al vespre quan marxen s'enduen els diners que han guanyat...increible, no? Estic pensant en treure'm uns calerons extres... jejeje
Petons!



3 comentaris:

  1. Eu preciso de uma boquerinha de dolçoas!! (o kom es diguin x aki!) `d'això a Coimbra tampoc en tenim... mais todo e muito fixe!! ;)

    ResponElimina
  2. ohh eu tambem! trobar una rajola de xocolata es complicadiiiisim... i jo quan tinc mono tinc mono.... per tan nena.. penjant una foto era suficien! :P

    quina gran idea aixo eh! i hi ha bar tambe? o ja no cal.... xD

    ResponElimina
  3. hi ha bar! i funciona perfectament!! a la ETSAB es queixarien de la competència, o no? jejeje

    petons!

    ResponElimina