dimarts, 8 de desembre del 2009

RIO DE JANEIRO: Tercer dia

Bé, i ja per acabar el relat del cap de setmana a Rio...aquí ve l'últim dia! Per sort tinc la gran excusa de no tenir masses fotos, o sigui que tampoc escric gaire... bàsicament perquè m'estic escaquejant una mica de fer feina (és mentida, en realitat estic esperant que s'assequi una maqueta de projectes...).

Doncs aquí ens teniu! Per variar els altres van ser massa ganduls per aixecar-se aviat... o sigui que ens vam muntar un plan soletes!

Al matí vaig fer una visita ràpida al MAM de Alfonso Eduardo Reidy...gran arquitecte brasileny!



I després vam fer una trilha per pujar la "Pedra Bonita", on la Sílvia va dir que hi hauria unes vistes espectaculars,.... vam agafar l'aigua, alguna cosa per picar, i vinga! cap amunt amb tots els guiris amics de la Silvia!

Ja veieu que al començament no era gaire autèntica... però va servir per passar ben a prop de la Casa de les Canoas de Niemeyer i posar-hi el nas! No vam entrar-hi... i no vam tirar-hi fotos perquè pràcticament no es veia de la mata que la tapava!


I QUINES VISTEEEEEEEES! deunido! es veia TOT! tant bo com el Cristo Redentor, i de gratis i amb unes calories de menys! :)



Un bon lloc per reflexionar jejeje

I aquí tot el grup abans de marxar cap avall... que per cert, no sé si es veu, però feia un sol de mil dimoniiiiss! sisi, fins i tot jo que sóc ben morena em vaig cremar...encara ara tinc les marques!
La tarda vam estar passajant una mica més per la ciutat i vam tornar al caserão per arreglar les maletes i ser a temps de veure una mica de samba a la plaça del costat i fer un voleio tranquil...
Ara només tinc 2 paraules a dir..
TORNARÉ, RIO!



Mostra Judit a Rio en un mapa més gran

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada