dilluns, 3 d’agost del 2009

Morar 23º 32" 23,34' s 46º 41" 00,65' o



Si algú és tant curiós com jo...potser algun dia s'aburrirà i agafarà el Google Earth per viatjar per sobre de totes les teulades del món.
Llavors aquest algú se n'adonarà que no és massa complicat trobar casa meva... una "caseta" de quatre plantes (però que no ho sembla) tapada literalement per un ficus ENORME. Això ho podeu comprovar a la fotografia...

Avui pensava com va venir a petar aquest ficus aqui... algú el va plantar i després s'hi va fer la seva caseta pensant que tindria una ombreta a casa? jejeje doncs mireu quines vistes des de la meva habitació...


Perquè voleu una cortina?! En tinc una de gratis!
Però comencem per el principi... un cop arribo a sota l'arbre i em disposo a obrir la porta... buff! A fer esport! una escala serpentejant cap al paradís...


Obro la porta i mmm em sembla que algú està fent un cafetó! A veure...


Si! On el prendré...?


A unes de les terrasses de les que tenim a la casa... i a disfrutar de les vistes cap a la ciutat...


Fins aviat!

7 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Vaia tela amb el ficus! O hauria de dir vaia arrels i fulles! MEUDEUS ;)

    Apa, no t'hi cansis amb tanta escala! Jo et deixo k he de seguir estudiant.... ¬¬'''

    Um beijooooo!

    ResponElimina
  3. Volia conservar el secret, però t'ho diré: he convençut el teu pare i hem plantat un ficus... Sí, sí, entre casa teva i casa meva. Quan tornis, anant bé ja tindrem "casita del árbol" i tot!! :-)

    Petons xuxi!

    ResponElimina
  4. que boooooo! un ficus a vidreres?

    jajaja no m'ho puc creure! envieu-me'n una foto eh... que la penjaré per aqui!

    un petó a tothom!

    ResponElimina
  5. ei!

    Amb la Beti estem regant el ficus i hem pensat amb tu.

    Petons!

    ResponElimina
  6. Buenos dias Margarita !!!!

    Besitos da casa

    ResponElimina
  7. uaaaa jo de gran vull viure en aquesta casa...

    em recorda a la bella durmiente... clar que potser m'agradaria viure més a la casa del mussol de winnie de pu...

    bunu total que algun arbre d'aquests el veureu algun dia pel masnou...

    vaya vidorra us esteu pagant... entre una que va a la selva i l'altra a les gorgues de rio.... pufff

    ResponElimina