diumenge, 2 d’agost del 2009

Mercat

Si és que en el fons no som gens diferents...

Ahir vam anar al mercat i em vaig trobar ni més ni menys amb una còpia del que podria ser el mercat de la plaça del lleó de girona o el de la boqueria de Barcelona. I per la meva alegria també tenen productes molt semblants! Hi ha embutit, carn i peix fresc, paradetes d'espècies... una mica de tot, com a les terres Catalanes!



Tampoc hi podia faltar una zona d'Encants. Uns quants carrers ABARROTATS literalment de gent, i ple de tot tipus de coses... segurament no es pot veure a la foto, però era complicat caminar de venedors ambulants que hi havia per tot arreu. Cds pirates, ninos, llibres, menjar,... el que vulguis i quan vulguis, ho trobaràs al mercat ambulant de São Bento.

Per acabar tota la moguda no podia faltar un bon àpat. Al Mocca Bar del mercat vam poder tastar la seva gran especialitat paulista: entrepà de mortadela! deunidó... jo n'hi diria més aviat mortadela amb pa! això sí, estava boníssim... i per picar, un dels menjars més típics de la ciutat: pan de queijo! (pa amb formatge fos a dins... mmm deliciós!).



Bé, fins aquí la meva aventureta pel centre. Fins aviat!

3 comentaris:

  1. juditt :)
    esperu q tu estigi pasan mb
    i disfruta mol
    q aki et trubem a faltar
    vinga un petonass !!
    de la tew cusina :)
    LAURAAAA !!

    ResponElimina
  2. ehem ehem, PERÒ TU NO COMENÇAVES CLASSES????

    aquesta deia que se n'anava a l'universitat, a treballar de valent... què va!

    Però si aquí tot és "jauja"!

    Quina enveja! I jo, en canvi, porto 5 dies tancada a casa, amb una bronquitis de cavall...

    Però, ja em conèixes, tinc unes ganes de començar el curs!!!!

    apa! disfruta tot el que puguis!!!

    molts petons!!

    ResponElimina