diumenge, 4 de juliol del 2010

Passejades

Bones gent!
Ja sé que fa molt que no escric... no trobo mai el moment, ni sé què explicar, ni com, ni res... i és que últimament he anat ben enfeinada amb la feina i l' uni, que si tot va bé acabem el dimarts! només dos dies, faltennn! ueueue!
Tot i la feina d'un lloc i altre he tingut momentets per agafar la càmera i fer passeigs amunt i avall per la ciutat, sobretot el centre...

Un petó!
PD: vist la baixa participació en el blog, també em sembla que hi deixaré d'escriure... escriure per escriure, escriuré al meu bloc de paper físic tradicional!




Praça Roosevelt, centre de São Paulo (al costat de casa).






MUBE. Museu Brasiler d'Escultura, São Paulo. Paulo Mendez da Rocha.


Viaduto do Cha, gitanes que llegeixen les mans.

5 comentaris:

  1. eii! com que baixa participació¿ Volem més entrades, clar que si!! És ben paridida la plaça Roosevelt! De qui és¿ Artigas, Mendes da Rocha¿
    Quan vaig anar al MUBE no hi havia cap exposició... però el café va valer bastant la pena! Ah! i els WC marca "ROCA" triunfen! hehe tb vaig topar amb algun a Buenos Aires ;) cagar com en casa k diriem...
    molts petonss i sort amb les entregues!! i vera si marquem alguna cosa caram....

    ResponElimina
  2. Això de que hi ha baixa participació ho dius tu, eh? perquè per aquí tots el seguim, a veure si ara que tornes a tenir internet, actualitzes més sovint aquest coi de blog i ens poses al corrent de tot el què fas!!! Per cert, fotos molt maques però com sempre sense sortir-hi la meva filla. Un petonàs. Margarita.

    ResponElimina
  3. Eso eso, no el deixis pas el blog!! A més, per experiència et dic que un cop a casa rellegir el que hi escrivives és gratificant...

    Petons!

    ResponElimina
  4. Fins i tot jo que no sóc de les que deixa massa comentaris, el segueixo el teu blog, i t'he de dir que em fascina. Ens apropes a tants racons que no hauria vist mai, sense el teu ull i la teva càmera.
    M'agrada molt com mires i com ho presentes.
    Salutaciosn des de l'Empordà

    ResponElimina
  5. eii!
    que no es comenti no significa que la gent no se'l miri!
    amb aquestes fotografies que poses... són delicioses!
    però jo et seré sincera, després del post del "cuquer" em miro el blog amb més cuidado, no fos cas que hi hagués una altra foto de cucs o de cargols, mala berra!!
    jeje.

    parlem més tard (potser avui no perquè d'aquí poc he quedat!)

    ResponElimina